Saturday, September 26, 2009

Min session på #SSWC

Erik Starck filmade min session på Sweden social web camp, under eken.

Det är en kvasi-presentation under rubriken "Social video" som börjar med ett tänk utifrån hur man hanterar varumärken: då och nu. Som sedan leder vidare in i "vilka" konsikvenser jag anser att det har haft på vårt nuvarande sätt (i väldigt generella termer) att arbeta med kommunikation. Med det som utgångspunkt försöker jag att föklara mitt tänk runt skalbara produktion och distribuerad publicering och vilken nytta man kan ha av det både i den lilla närvaron och den stora kommunikation.

Sedan på slutet är det lite produktion och några tips och trix runt hur man kan arbeta med mobilvideo. Allt är givetvis sagt under IMHO flaggen ;-)

Björn Falkevik på SSWC om social video from Erik Starck on Vimeo.



Är väldigt glad över den här filmen. Det är första gången som jag blir filmad hållandes en presentation. Historiskt, så har det ju normalt varit tvärt om ;-)

No comments: