Saturday, October 31, 2009

24hbc Talkshow med Joakim Jardenberg och mig

24 Hour Business camp är över och festen har börjat. Faktiskt i skrivandet stund så är det post-24hbc party och jag ligger hemma i sängen med Ninjasvin-förkylning. Helt åt helvete men jag har gått och hållit den inne i två veckor så jag antar att nu när jag slappnat av, så var det dax att betala priset. Any how. Jag och Joakim Jardenberg var med ute på Hasseludden Yasuragi som "hang a rounds" och live rapporterade från ringsidan. Min favorit är nog "Nattsudd sändningen" :-)


24hbc 60 st 1 minuters pitchar och sen är det slut


#24hbc fredag morgon sändning


#24hbc nattsuddsändning med Christian Rudolf och Henrik Torstensson


En kort rapport från #24hbc och puff inför nattsuddsändningen


#24hbc live-show nr 1 torsdag med Björn Jeffery och Fredric Gunnarsson

No comments: