Tuesday, April 21, 2009

JMW Talkshow goes Mogulus med Wirecast

Första hardcore combat studio sändningen på riktigt (alltså inte i en kontrolerade test miljö ;-)

Och det gick väl bra! Kanske inte det man vill höra från han som håller i tekniken men det blev lite mer än vanligt.

Ska fylla på lite mer i den här posten ikväll när jag har lite mer tid. Men det funkade helt underbart bra. Men jag ska erkänna att jag hade både hängseln och bälte samtidigt som jag superlimmade fast byxorn. Jag spelade in allt på 4 ställen samtidigt i kedjan för att vara helt säker på att inget skulle fallera!



JMW Talkshow med mogulus/wirecast 1 JMW Talkshow med mogulus/wirecast 3

JMW Talkshow med mogulus/wirecast 4 JMW Talkshow med mogulus/wirecast 2

2 comments:

Mikael K said...

Tack för att du delar med dig så mycket information om hur du gör dina sändningar. Det var länge sedan jag tyckte att webben var så spännande som nu!

Björn Falkevik said...

Tack Mikael K!
Det värmer att få läsa :-)